Život
TÝŽDEŇ NA WEBE: Speváci a herci chcú počuť hejty z očí do očí
"Video Kašlite na predsudky malo zväčšiť klikanosť. Známe tváre spustili kampaň Povedz mi to do očí. Fotky vojnových veteránov valcujú web."
Tablet.TV, 26. júla 2015 8:00
Ilustračné foto. Foto: Tablet.TVPovedz mi to do očí je kampaň Nadácie otvorenej spoločnosti, ktorá poukazuje na škodlivosť internetových hejtov. Prvá časť kampane sa spustila 9. júla a zapojili sa do nej napríklad Celeste Buckingham či Robo Roth.
ODPORÚČAME AJ:
Zdieľané bývanie: Je čas sa odsťahovať?
Dieťa a prvé nadávky: Šesť rád, ako ich stopnúť
LIKE DŇA: Neuveríte, čo dokážu ,,Yeneta Brothers“
Ak odchádzate z práce posledný, môžete byť workoholikom
M. R. Štefánik patril medzi prvých fotografov v Tichomorí a na Tahiti
Komentáre
Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia Webmagazín