Biznis
Lidl otvoril svoju najmodernejšiu predajňu na Slovensku
WEBMAGAZIN.sk-OTS, dnes 13:17
Lidl otvoril svoju najmodernejšiu predajňu na Slovensku Foto: LIDL
Foto: LIDLVizuálne predajňa zaujme modernou architektúrou s využitím prémiových materiálov ako sklo či nerez, no hlavný rozdiel pocítia najmä zákazníci, a to v pohodlí. Prízemie budovy patrí priestrannému krytému parkovisku, odkiaľ sa zákazníci „suchou nohou“ presunú priamo na predajnú plochu pomocou priestranného výťahu alebo pohodlných travelátorov.
Foto: LIDLTechnológie s ohľadom na prírodu aj pohodlie zákazníkov
Nová predajňa je nabitá inováciami, ktoré z nej robia vlajkovú loď reťazca v udržateľnosti a technickom vybavení. O technickú stránku a moderné prvky sa postaral tím odborníkov, ktorého cieľom bolo priniesť riešenia 21. storočia.
Foto: LIDL„Táto stavba je založená na ekologických základoch v najvyššom technologickom štandarde. Predajňa vyniká modernými riešeniami, ako je inštalácia fotovoltickej elektrárne na streche, zelená strecha či vybudovaná dažďová záhrada a retenčná dlažba na parkovisku, ktorá pomáha zadržiavať vodu v území,“ približuje Tibor Vido, stavebný technik v spoločnosti Lidl Slovenská republika.
Foto: LIDLKomfort sa začína už pri príchode. Zákazníci ocenia inteligentný parkovací systém vybavený LED informačnými tabuľami a ultrazvukovými snímačmi nad každým miestom. Tieto senzory svetelnou signalizáciou detegujú obsadenosť nad každým miestom, čo šetrí čas už pri parkovaní.
Foto: LIDLNakupovať v Boroch sa oplatí
Aj v najmodernejšej predajni zákazníci nájdu to, čo na Lidli oceňujú najviac – čerstvosť a kvalitu za výhodné ceny. Predajná plocha bola navrhnutá s dôrazom na detailnú logiku navigácie a rozmiestnenie sortimentu. Čo to znamená pre zákazníka? Intuitívnejší pohyb medzi regálmi, kde tovar nájdete presne tam, kde ho podvedome hľadáte.
Foto: LIDLNový štandard sa týka aj samotného dopĺňania tovaru. Vylepšený systém závozu a efektívnejšia práca zamestnancov v zázemí sa prejavujú na kvalite služieb priamo na ploche. O to, aby boli regály vždy plné a pečivo chrumkavé, sa stará tím 24 zamestnancov.
Foto: LIDL„Naša spoločnosť prináša do slovenských domácností produkty vysokej kvality, ktorá je u nás na prvom mieste. Naši zákazníci tu však okrem svojich obľúbených produktov zažijú aj nový štandard nakupovania. Pretože, nákup u nás sa vždy oplatí,“ hovorí Ivan Kovaľov, vedúci predaja Lidl Slovenská republika. Zdôrazňuje, že nový koncept myslí na rýchlosť aj pohodlie. „Predajňa disponuje okrem štandardných pokladníc aj šiestimi samoobslužnými pokladnicami, z ktorých dve sú so zväčšeným priestorom na nablokovaný tovar, čo výrazne zrýchli vybavenie ich nákupov. Samozrejmosťou sú aj dva zálohomaty na vratné obaly,“ dopĺňa.
Foto: LIDLDobrý sused pre Bory
Lidl pri otvorení novej prevádzky vždy myslí aj na podporu lokálnej komunity. Vo všetkých predajniach, vrátane tejto, sa zákazníci môžu zapojiť do viacerých spoločensky zodpovedných aktivít a podporiť tak dobrú vec. Napríklad kúpou vôd Saguaro prispejú na projekt Voda pre stromy v Tatrách či nákupom plienok Lupilu podporia vážne choré deti v rámci iniciatívy Od začiatku v dobrých rukách.
Foto: LIDLV rámci projektu „Váš nákup = Veľká pomoc“ venuje diskont 1 euro z každého nákupu nad 10 € realizovaného v prvý deň predaja na podporu blízkych škôl. Výťažok z tejto predajne poputuje na športové pomôcky pre žiakov Základnej školy Pri kríži a Základnej školy Nejedlého v Bratislave. „Podpora zo strany súkromných spoločností a nadácií je pre nás kľúčová a dnes viac ako potrebná, pretože nám umožňuje nakupovať vybavenie a realizovať projekty, ktoré priamo ovplyvňujú fyzické a duševné zdravie detí a pomáhajú formovať zdravšiu a aktívnejšiu budúcnosť celej spoločnosti,“ povedala Zuzana Rybaničová, riaditeľka Základnej školy Pri kríži Bratislava.
Foto: LIDLPomocnú ruku reťazec podáva aj ľuďom v núdzi. Potravinová podpora v rámci zbierky Podeľ sa a pomôž z predajne v Boroch poputuje neziskovej organizácii Centrum rodiny. „Projekt Podeľ sa a pomôž každý mesiac pomáha zmierňovať zložitú životnú situáciu nielen rodinám s malými deťmi, ale aj jednotlivcom, napr. so zdravotným znevýhodnením alebo seniorom s nízkym príjmom. Ďakujeme spoločnosti Lidl v mene všetkých našich klientov, ktorým darované potraviny pomohli a pomáhajú prekonávať nepriaznivé životné obdobie. A tiež ďakujeme všetkým darcom, ktorí sú ochotní podeliť sa a pri svojom nákupe myslia aj na druhých,“ hovorí Alžbeta Šporerová, riaditeľka neziskovej organizácie Centrum rodiny.
Foto: LIDLLidl má aktuálne 177 predajní naprieč celým Slovenskom, pričom prevádzka v nákupnej zóne Bory je už 24. v Bratislave. V tomto roku diskont otvoril už desať nových obchodov - okrem bratislavských Borov aj v Kútoch, Tepličke nad Váhom, Martine, Nových Zámkoch, Starej Turej, Dunajskej Lužnej, Hlohovci, Prešove a v Hnúšti. Keďže sa reťazec chce ešte viac priblížiť svojim zákazníkom, v budúcnosti pribudnú prevádzky naprieč Slovenskom, a to aj v menších mestách a obciach. Nové predajne čoskoro pribudnú v Poltári, Žiline, Zákamennom, Nitre a v Rajci.









