Technológie
Instagram dá platiacim inzerentom väčšie právomoci
Erik Stríž, 15. júna 2017 12:00
Instagram je ale trocha iný svet ako bežné webstránky. Používatelia tejto sociálnej siete s fotkami, videami a príbehmi vedia, že veľká časť z nimi sledovaného obsahu je komerčného charakteru a nevadí im to. Mnohí vďaka týmto reklamám zarábajú peniaze. Stačí pritom, aby mali dostatok reálnych followerov a venovali svoj profil nejakej konkrétnej téme, napríklad zdravému životnému štýlu, cvičeniu, móde, umeniu alebo čomukoľvek inému.
Doteraz to fungovalo tak, že keď niektorý z populárnych Instagramových účtov chcel spropagovať platiaceho inzerenta prostredníctvom fotografie s popisom, do textu musel uviesť notoricky známu formulku „Ďakujem, inzerent“, alebo niečo v tomto duchu. Cieľom bolo na inzerenta upozorniť a poskytnúť followerom možnosť kliknúť na jeho stránku či profil.

Je to jednoduché a praktické riešenie aj preto, že inzerent má vďaka tomuto možnosť sledovať štatistiky o úspešnosti svojej mikrokampane. K výsledkom takéhoto príspevku má rovnaký prístup, ako používateľ Instagramu, ktorý ho zverejnil na svojom profile.
ODPORÚČAME TIEŽ:
Ľuďom na internete prekáža nielen reklama, ale tiež vlastní priatelia
Microsoft necháva umelú inteligenciu hrať hry, iní ju učia farmárčiť
Francúzi majú právo odpojiť sa od pracovných e-mailov priamo v zákone
Všetky vlaky v Holandsku jazdia na veternú energiu