Biznis
Sú viac ako kolegovia. Sú rodina, Lidl rodina
WEBMAGAZIN.sk-OTS, 4. júna 2025 18:25

Zamestnávateľská značka postavená na silných hodnotách
„V Lidli si uvedomujeme, že spokojnosť zamestnankýň a zamestnancov nie je len o plate a benefitoch, ale aj o pocite spolupatričnosti, bezpečia a ľudskej podpory. Dlhodobo budujeme prostredie, v ktorom sa zamestnanci necítia ako súčasť štruktúry, ale komunity. Naša nová kampaň prirodzene nadväzuje na našu stratégiu, ktorá kladie dôraz aj na medziľudské vzťahy a otvorenú komunikáciu,“ povedala Dáša Čierna, vedúca oddelenia Recruiting & Employer Branding Lidl Slovenská republika.
Lidl je stabilný a férový zamestnávateľ a pre svojich zamestnancov chce byť jednoznačnou prvou voľbou. V súčasnosti patrí medzi najoceňovanejších a najväčších zamestnávateľov na Slovensku. Svojim zamestnancom ponúka príležitosť na kariérny rast, atraktívne benefity a nadštandardné platy. Za uplynulé tri roky diskont investoval do zvýšenia miezd a odmien vyše 43 miliónov eur. Tento rok na zvyšovanie platov vyčlenil ďalších viac ako 14 miliónov. Lidl aktuálne zamestnáva viac ako 6 700 ľudí, a to v 174 predajniach, troch logistických centrách a na centrále spoločnosti. Ročne reťazec vytvára v priemere stovky nových pracovných miest po celom Slovensku.

Kampaň postavená na skutočných príbehoch
Základom každej firmy sú jej zamestnanci. Medzi kľúčové priority diskontu patria práve ľudia, ktorí sú v centre jeho záujmu. To odzrkadľuje aj nová kampaň, na ktorej reťazec spolupracoval s kreatívnou agentúrou TRIAD Advertising. Cieľom kampane je ukázať, že kolegyne a kolegovia sa často stávajú aj súčasťou osobného života, niekedy dokonca rodinou. V kampani reťazec ukazuje, že rodinné väzby v Lidli nie sú len metafora na firemnú kultúru, ale sú skutočné. Aj v aktuálnej kampani sa pred objektív postavili zamestnanci, ktorí sú súčasťou života v Lidli každý deň. Tí sa podelili o reálne príbehy zo svojho života.
Manželský pár, bratia, mama a dcéra, či zamestnankyňa so štyrmi deťmi. Všetky tieto vzťahy zachytávajú najnovšie vizuály. Ivka, so štyrmi deťmi, ktorá zvláda výzvy v práci aj doma. Martinka a Adriana, ktoré sú nielen mama a dcéra, ale aj kolegyne. Bratia Lukáš a Marek, ktorí obaja manažujú svoje predajne a dokonca aj manželský pár Kristínka a Matúš.

„Každý z týchto kolegov je niečím výnimočný. Všetkých však spája jedno – robia svoju prácu srdcom a sú tu jeden pre druhého. Presne takúto kultúru v Lidli podporujeme a sme veľmi radi, že ju môžeme ukázať aj navonok prostredníctvom našej novej kampane,” hovorí Dáša Čierna.
V kampani nejde len o slogany. Ide o to, ako sa ľudia v práci cítia a čo si z nej odnášajú domov - sú to aj vzťahy, priateľstvá a pocit, že človek niekam patrí. Kampaň je o skutočných príbehoch, o spolupatričnosti, a o tom, ako sa za slovami „kolega“ a „kolegyňa“ môže skrývať bráško, mamka alebo aj láska. Dnes, keď mnohí hľadajú viac ako len zamestnanie, Lidl ukazuje, že je miestom, kde sa zamestnanci cítia príjemne a ľudia sú viac ako len kolegovia.
Všetko o Lidli ako zamestnávateľovi a tiež aktuálny prehľad voľných pracovných pozícií je k dispozícii na www.lidl.sk v sekcii Kariéra.