Život
Raperi zabojovali proti týraniu psov piesňou a videoklipom!
, 27. októbra 2012 6:00Ochranári bijú na poplach. Čoraz viac psov je týraných sa účelom obohatenia sa ich majiteľov. Foto: OZ Majme srdce
Ľudia dokážu zarobiť naozaj na všetkom, len najsmutnejšie na tom je, že väčšinou pri ich obohacovaní sa niekto iný trpí. V niektorých prípadoch trpia tí, ktorí nevedia hovoriť a nemôžu nikomu povedať, čo všetko zlé sa im stalo. Hitom sa v súčasnosti stalo obchodovanie so zvieratami, proti čomu treba okamžite zabojovať.Bojujú aj raperi
DNA, Šegi 100 a Mišo Biely narapovali a naspievali pieseň s názvom Nestrácajme hodnoty, ktorou chcú bojovať proti týraniu tých, ktorí sa nevedia sami brániť. Pieseň produkoval G-Bod. Nahrali k nej videoklip, ktorý bude mať svoju premiéru 29. októbra.
Ochranári bijú na poplach. Čoraz viac psov je týraných sa účelom obohatenia sa ich majiteľov. Foto: OZ Majme srdce
DNA sa k piesni vyjadril: „Chceli sme podporiť dobrú vec, keďže sme aj sami zapojení do tejto problematiky. Chceli sme, aby sa s ňou oboznámilo čo najviac ľudí a keďže muzikou na to máme dosah, nahrali sme túto pesničku."Prepojený s kampaňou „Lacné šteniatka“
Videoklip je prepojený s kampaňou Lacné šteniatka, ktorú pripravili OZ Majme srdce v spolupráci s OZ Pes v núdzi a OZ Psia duša.
Kampaň je zameraná proti množiteľom a týraniu zvierat. Hlavnou myšlienkou je poukázať na nekalé praktiky ľudí, ktorí týrajú zvieratá s jedným cieľom – obohatiť vlastné vrecká a naplniť bankové kontá. Obchodovanie so zvieratami existovalo istým spôsobom vždy, ale v poslednej dobe je toho už naozaj veľmi veľa.
Ochranári bijú na poplach. Čoraz viac psov je týraných sa účelom obohatenia sa ich majiteľov. Foto: OZ Majme srdce
Vždy to bolo neetické a hraničilo to s princípmi humánnosti, ale za posledné obdobie sa situácia tak zhoršila, že je nutné, aby sme proti tomu zabojovali. Milovníci zvierat a ochranári bijú na poplach, pretože už je to naozaj alarmujúce. V dôsledku chýbajúcej legislatívy sa ročne na Slovensku rodia stovky až tisícky zvierat, z ktorých sa stáva len dobre predajný artikel. Takýto biznis je však proti ľudskosti.Ak chcete psa, dávajte si pozor
Cieľom tejto kampane je oboznámiť budúcich majiteľov psov, ale aj všetkých ostatných, so situáciou na Slovensku. Každý by mal poznať problematiku množiteľstva. Vďaka tejto kampani sa naučíte rozoznať správneho chovateľa od tých, ktorým ide len o peniaze.
Kampaňou to nekončí
„Nakoľko ide o celoročnú kampaň, pripravujeme aj ďalšie sprievodné aktivity. Od februára 2013 by mala prebiehať v nákupných centrách od Bratislavy až po Košice výstava skutočných príbehov psov, ktorí sa stali obeťami množiteľov,“ uviedla Magdaléna Fülöpová, predsedníčka OZ Majme srdce.