Hudba a film

Telekom s Glebom predstavujú klip, ktorý vymysleli mladí ľudia

"Značka dala priestor mladým ľuďom, aby vymysleli klip podľa seba. Vznikla z toho prehliadka kreativity generácie Z, ktorú sprevádza nový Glebov track."

WEBMAGAZIN.sk-OTS, 14. júna 2024 15:32
Telekom s Glebom predstavujú klip, ktorý vymysleli mladí ľudia Foto: Slovak Telekom
Telekom prináša nový produkt pre mladých – Swipe, ktorý si môžu prispôsobiť podľa seba. Preto v duchu filozofie „svet podľa teba“ zbieral posledné týždne so sériou aktivačných videí nápady od mladých ľudí, z ktorých tie najlepšie použil pre nový videoklip, ktorý vznikol v spolupráci s raperom Glebom.

Pochopiť mladšiu generáciu nie je vždy jednoduché. Ale čo určite vieme je, že mladí majú radi veci podľa seba. To im presne nový produkt Swipe ponúka, preto sme celú filozofiu ‚podľa seba‘ preniesli aj do reklamy v podobe videoklipu s Glebom. Ukázalo sa, že v prvej fáze kampane to skutočne ocenili, keďže sme dostali vyše 3 000 komentárov, ktoré nám pomohli pri tvorbe klipu ‚podľa teba‘,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie v Slovak Telekome.

„Vyberať z takého množstva uletených nápadov vôbec nebolo ľahké. Také kreatívne veci, ktoré na tomto virtuálnom brainstormingu vznikli, sme ani nečakali. Okrem ideí si v klipe dokonca zahralo aj niekoľko ich autorov. Decká sa tak ocitli na shoote rovno po boku svojho hudobného vzoru a mega si to užili,“ hodnotí proces Associate Creative Director MUW Saatchi & Saatchi Adam Baška.

Bavilo nás aj to, ako klip vznikal za pochodu. Inokedy máte scenár pripravený dlho predtým, ako sa ide točiť. My sme ho tvorili pár dní či dokonca hodín pred natáčaním spolu s režisérmi a Glebom, čím sme tak trochu otestovali aj dôveru klienta. Myslím, že môžem povedať, že sme všetci touto skúškou úspešne prešli, a výsledok nás teší aj po x-tom videní,“ dodáva kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi Jaroslav Vígh.



Výsledok si nakoniec prišlo pozrieť vyše 600 ľudí aj osobne na krst videoklipu v bratislavskom Kácečku, kde okrem exkluzívnej premiéry klipu vystúpili aj známi DJ-i a na záver aj sám Gleb. Videoklip beží v minútovej verzii ako TV spot a v celej dĺžke ako online video. Kampaň dopĺňa key vizuál ako aj song „Swipe“.

Komentáre