Biznis
365.bank získala prvé miesto v súťaži Zlatý středník
WEBMAGAZIN.sk-OTS, 6. septembra 2021 11:20
Idea kampane vznikla spontánne počas pandémie. 365.bank pripravovala nové spoty na svoj bankový účet, no narazila na nedostatok strihačov, kameramanov či hercov, ktorí museli ostať doma. A keďže „uväznená“ v obývačke bola v tom čase väčšina ľudí, banka im ponúkla zaujímavú príležitosť – natočte nám spot a my ho pustíme v telke.
„Do výzvy sa zapojilo 80 rodín a ich známych, ktorí nám zaslali videá podľa vopred zadefinovaných scenárov. Takýto veľký ohlas nás nesmierne potešil a časom vidíme, že kampaň zaujala aj odbornú verejnosť. Ocenenie Zlatý středník, ktoré bolo včera vyhlásené, je toho ďalším dôkazom. Chceme poďakovať všetkým, ktorí sa na kampani podieľali a najmä hlavným aktérom, ktorí sa rozhodli takto netradične a kreatívne vyplniť čas strávený doma,“ hovorí Linda Valko Gáliková, PR manažérka 365.bank.
Kampaň „Reklama z obývačky“ bola komplexnou televíznou, ako aj online kampaňou. Z 80 videí vybrala banka spolu s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett 11 najlepších spotov a odvysielala ich v televízii. Za posledný, dvanásty postupujúci, mala možnosť hlasovať aj verejnosť. Ostatné reklamy z obývačky boli nasadené do online priestoru a na sociálnych sieťach. V spotoch sa objavili napríklad piráti, ľudožrúti, rytier či trojhlavý drak.
Zlatý středník každoročne vyhodnocuje interné a externé firemné médiá a vyberá najlepšie komunikačné projekty v Českej a Slovenskej republike. Tento rok sa do súťaže prihlásilo 490 projektov a o víťazoch rozhodla odborná porota zložená z takmer sto expertov na jednotlivé komunikačné disciplíny. Galavečer súťaže sa uskutočnil 2. septembra v Prahe.
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Juraj Vačko
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Juraj Vačko
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová