Auto&Techno
Vrak auta opravený za tri hodiny. Zručnosť mechanikov je neuveriteľná
Erik Stríž, 3. mája 2017 8:00Krisovi Meekemu sa podarilo zdevastovať jeho pretekársky Citroen počas minulého piatka, keď v ňom sedel spolu s kolegom Paulom Nagleom. WRC Rally Argentina sa stalo dejiskom havárie, ktorá si síce nevyžiadala žiadne zranenie alebo obete, vozidlo však prišlo do cieľa s odtrhnutou prednou maskou, pokrčenou karosériou a celkovo zničeným vonkajškom. Nie je to niečo, z čoho by sa ktokoľvek tešil, tím mechanikov však aj túto nehodu využil ako veľmi dobré promo.
#BlackFriday for @krismeeke and @paulnagle1. Watch them rolling in #RallyArgentina SS4... #WRC pic.twitter.com/Hm4NJjb86b
— Citroën Racing (@CitroenRacing) April 28, 2017
Opraviť takýto vrak v priebehu troch hodín a priamo pred očami fanúšikov, to chce nielen odvahu, ale aj vysokú úroveň remeselnej zručnosti.
Na zrýchlenom videu, ktoré tím Citroen zverejnil na svojom profile na Twitteri a Facebooku, môžete vidieť sedem mechanikov. Tí postupne opravujú pretekárske auto tak, že vo výsledku je z neho akoby nový kus pripravený na ďalšiu jazdu. Je zreteľne vidieť, ako opäť vyrovnajú zdeformovaný C-stĺpik, strechu a veko kufra, nasadia nové kryty svetiel, vymenia tesnenie zadných okien spolu so sklami. Video na Facebooku má už viac ako jeden milión prezretí a tento údaj stále stúpa.
Citroen C3 by sme za bežných okolností nepovažovali na športové auto, ale pre použitie v rally sú jeho rozmery a jazdné vlastnosti prvotriedne. Ako C3 WRC sa dokáže prevrátiť a následne pokračovať v jazde. V civilnej verzii sa C3 vyrába na Slovensku, má netypický moderný dizajn, širokú technickú výbavu a svojou cenou sa zaraďuje medzi dostupnejšie automobily.
Zdroj: Citroen WRC na Facebooku
ODPORÚČAME AJ:
Ľudová kórejská automobilka sa pustila do výroby športového sedanu
Divoké koncepty áut budúcnosti
Evolúcia dizajnu nášho najpopulárnejšieho sedanu
Nový luxusný elektromobil príde opäť z USA, osloví aj fanúšikov Tesly
Fanúšikovia talianskeho dizajnu jasajú, SUV od Alfy vyzerá skvele