Život
Vo finále Pohára Karola Poláka dráma do posledných sekúnd
WEBMAGAZIN.sk-OTS, včera 13:46
Vo finálovom turnaji v Spišskej Novej Vsi sa rozhodovalo o konečnom poradí. V zápase o tretie miesto si výber Trnavského kraja poradil s Bratislavským krajom výsledkom 8:1.

Vo finále sa potom opäť stretli výbery detí z Prešovského a Žilinského kraja. Podobne ako vlani, aj teraz mali navrch hráči z Prešovského kraja, ktorí zvíťazili 1:0. Rozhodujúci gól však strelili až v poslednej minúte stretnutia.
„SFZ podporuje deti z centier pre deti a rodiny, pretože skutočne veríme, že šport môže byť cestou k lepšiemu životu. Pohár Karola Poláka má výnimočné miesto v našich aktivitách, pretože spája futbal s dôležitou sociálnou pomocou a umožňuje chlapcom snívať o futbale,“ povedal Martin Lukáč, organizačný pracovník projektu grassroots Slovenského futbalového zväzu.

„Šport je v našom projekte prostriedkom k integrácii detí z detských domovov do spoločnosti. Veľký dôraz kladieme na disciplínu a dodržiavanie pravidiel. Aj preto sa tento rok do nášho projektu zapojil aj Klub Fair Play Slovenského olympijského a športového výboru, ktorý oceňoval mladého futbalistu za jeho fair play gesto počas turnaja.” Povedal organizátor turnaja, Ľubomír Dranga, z občianskeho združenia múdry pes.
Konečné poradie:
1. Prešovský kraj
2. Žilinský kraj
3. Trnavský kraj
4. Bratislavský kraj
Individuálne ocenenia:
Najlepší brankár: Sebastian Polohoš (Prešovský kraj)
Najlepší hráč: Bohdan Kravchenko (Trnavský kraj)
Najlepší strelec: Kristián Oračko (Prešovský kraj) - 10 gólov
Cena Fair Play: Lukáš Poliak (Žilinský kraj)

Majstrovstvá Slovenska centier pre deti a rodiny vo futbale - Pohár Karola Poláka, organizuje občianske združenie múdry pes v spolupráci s odborným garantom súťaže Slovenským futbalovým zväzom a UPSVaR.
Generálnym partnerom súťaže je spoločnosť Nestlé a hlavnými partnermi sú Nadácia EPH, XIXO a LIDL. Na projekt finančne alebo materiálne prispeli aj spoločnosti Givsport, COTY, TISSOT, nadácia Tubapack, AUTO-IMPEX, music1st, nadácia Allianz, BUREL, nadácia SPP, SEDITA, dm drogerie markt, CK DAKA, kvasňovský&partners, Prvá stavebná sporiteľňa a VÍNO-MASARYK.
Mediálnym partnerom je TASR, ŠPORT.SK a STVR.
Generálnym partnerom súťaže je spoločnosť Nestlé a hlavnými partnermi sú Nadácia EPH, XIXO a LIDL. Na projekt finančne alebo materiálne prispeli aj spoločnosti Givsport, COTY, TISSOT, nadácia Tubapack, AUTO-IMPEX, music1st, nadácia Allianz, BUREL, nadácia SPP, SEDITA, dm drogerie markt, CK DAKA, kvasňovský&partners, Prvá stavebná sporiteľňa a VÍNO-MASARYK.
Mediálnym partnerom je TASR, ŠPORT.SK a STVR.