Život

Terno oslavuje: Privátna značka Terka dosiahla stovku!

"Privátna značka Terka, ktorú možno nájsť na pultoch slovenských potravinových reťazcov Terno a KRAJ, už má 100 produktov. "

WEBMAGAZIN.sk-OTS, 18. januára 2024 11:53
Foto: Terno
Pri tejto príležitosti si reťazec Terno nachystal pre svojich zákazníkov bohatú nádielku tovarov svojej privátnej značky za ešte výhodnejšie ceny.

S novou privátnou značkou Terka sa zákazníci stretávajú o niečo viac ako rok a ich nákupné správanie ukazuje, že si obľúbili jej vysokú kvalitu za výhodnú cenu. Aktuálne už ponuka zahŕňa rôzne druhy strukovín, širokú paletu korenín, mliečne, konzervované aj sterilizované výrobky, pochutiny, sladkosti, hygienické produkty, ochutené či neochutené vody a nápoje. „Na rozšírení značky sme intenzívne pracovali niekoľko mesiacov, preto aj novú dvadsiatku produktov uvádzame na trh v špeciálnej akcii, ktorá môže rodinám i jednotlivcom pomôcť s udržaním výdavkov za potraviny pod kontrolou. V letáku sme ich zreteľne označili ako novinku. V novom roku Terka prináša napríklad vlastnú tatarskú omáčku, kyslú smotanu, treščiu pečeň, ale naprílad aj kečup,“ hovorí Peter Vanek, marketingový manažér TERNO real estate, s. r. o.

V týždni od 18. do 24. januára čaká zákazníkov Terna „terkobranie“, čiže masívna ponuka produktov Terka, ktorej reťazec venoval štyri strany v letáku. Dobrá správa je, že každý produkt označený logom Terka má punc dôveryhodnosti. „Výber každého produktu prebieha laboratórnym senzorickým skúšaním, porovnávame ho s inými produktami v rovnakej kategórii aj s konkurenciou, pričom uprednostňujeme domácich výrobcov. Medzi naše podmienky patrí dlhodobá udržateľnosť kvality formou európskych certifikátov s preukázanou dlhoročnou históriou a tradíciou. Taktiež sú pre nás dôležité parametre ako inovácia výrobných liniek či prvotriedny obalový materiál, keďže platí, že čím je obal kvalitnejší, o to dlhšie si produkt udrží čerstvosť,“ vysvetľuje Jozef Fabo, vedúci oddelenia suchých potravín v spoločnosti TERNO real estate, s. r. o.

Pre dosiahnutie kvality za rozumnú cenu je potrebný spoľahlivý partner vo výrobe. „K našim zásadám patrí, že pokiaľ je Slovensko v produkcii danej suroviny sebestačné, tak uprednostníme slovenského dodávateľa,“ dodáva Peter Vanek, marketingový manažér TERNO real estate, s. r. o. Produkty vyrobené na Slovensku majú na zadnej strane EAN kód s SK znakom.

Komentáre