Život
Medzi najlepšie privátne značky v Európe sa dostali produkty BILLA
OTS, 12. apríla 2024 9:02
Spoločnosť BILLA je dlhodobo lídrom v ponuke kvalitných potravín, ktoré si zákazníci môžu zakúpiť za výhodné ceny. Platí to aj o jej vlastných značkách, ktoré sú u spotrebiteľov na Slovensku mimoriadne obľúbené. Výsledky prestížnej súťaže European Private Label Awards 2024 potvrdili, že produkty pod privátnou značkou BILLA Premium patria medzi najlepšie v Európe. „Ideou našej značky BILLA Premium je priniesť unikátne zážitky v podobe potravín tej najvyššej kvality. Na produktoch BILLA Premium si dávame mimoriadne záležať – pochádzajú len od tých najlepších dodávateľov, ktorých prísne preverujeme. Zo zisku ocenenia European Private Label Awards 2024 sa veľmi tešíme. Budeme robiť všetko pre to, aby sme zákazníkom aj naďalej prinášali tú najlepšiu kvalitu, ako aj inovácie, ktoré ešte viac posilnia našu pozíciu lídra v segmente kvalitných potravín,“ povedal Jozef Zúbek, manažér nákupu v BILLA Slovensko.
BILLA Premium obstála v tvrdej konkurencii
Sieť supermarketov BILLA zvíťazila v European Private Label Awards 2024 so svojou ovocnou nátierkou BILLA Premium. Tá sa bez akýchkoľvek umelých prísad či konzervačných látok vyrába z kvalitných pomarančov vypestovaných v španielskom meste Sevilla. Prvenstvo získala v kategórii Raňajkové produkty. Okrem toho, že porota na tomto produkte ocenila výbornú chuť a vysoký podiel ovocia, vyzdvihla tiež jeho štýlový dizajn. Uznania sa v renomovanej európskej súťaži dostalo aj ďalším trom výrobkom značky BILLA Premium – šunke prosciutto cotto s hľuzovkami, cestovinám tagliatelle s hríbami a predjedlu antipasto misto, obsahujúcemu sušenú šunku fiocco, tvrdý syr, olivy a tyčinky grissini. Tieto výrobky sa stali finalistami v kategóriách Mäso a morské plody, Prílohy k jedlám a Produkty na občerstvenie.

Medzinárodné ocenenie European Private Label Awards udeľuje od roku 2017 časopis ESM: European Supermarket Magazine. Jeho cieľom je vyzdvihnúť najvplyvnejšie a najinovatívnejšie produkty privátnych značiek predávané v európskych supermarketoch. Porota zložená z odborníkov z oblasti maloobchodu
a gastronómie hodnotí každý výrobok na základe troch kľúčových kritérií – chuti, inovácie a prezentácie, ale tiež podľa ďalších aspektov, napríklad udržateľnosti. Z celkového počtu 68 prihlásených výrobkov vzišli tento rok víťazi v 21 kategóriách.
Okrem zisku ocenenia European Private Label Awards 2024 bola spoločnosť BILLA v ostatných rokoch úspešná aj v súťažiach Best Buy, Superbrands, Qudal, Voľba spotrebiteľov či Priateľ zákazníkov.