Biznis

IQOS otvorenie s prekvapením: Dominika Mirgová naživo IQOS otvorenie s prekvapením: Dominika Mirgová naživo

Nádherné prostredie IQOS butiku v centre Bratislavy sa teší nielen väčšej ploche, ale počas prvého dňa čakalo dospelých návštevníkov hneď niekoľko prekvapení. Vystúpila populárna slovenská speváčka Dominika Mirgová, ktorá zaspievala svoje hity a špeciálny playlist uviedol aj DJ CHINGY.

Hlasovať sa oplatí, vyhrajte Dvorcheck pre svoju školu Hlasovať sa oplatí, vyhrajte Dvorcheck pre svoju školu

Už len dva týždne: Hlasovať sa oplatí, vyhrajte Dvorcheck pre svoju školu.

Výrobca I. Schroeder KG. sťahuje z predaja obľúbené lečo Výrobca I. Schroeder KG. sťahuje z predaja obľúbené lečo

Výrobca „I. Schroeder KG. (GmbH & Co)“ z dôvodu preventívnej ochrany spotrebiteľa sťahuje z predaja nasledovný produkt.

Nadácia VW Slovakia odovzdala deväť vozidiel neziskovým organizáciám Nadácia VW Slovakia odovzdala deväť vozidiel neziskovým organizáciám

Do grantového programu Dobrá flotila sa prihlásilo vyše 170 neziskových organizácií z celého Slovenska.

Vinidi: Miesto, kde sa stretáva biznis s vínom a jedinečnou atmosférou Vinidi: Miesto, kde sa stretáva biznis s vínom a jedinečnou atmosférou

Hoci je Vinidi známe najmä svojimi vínami z vlastných viníc, ponúka aj reprezentatívne priestory, ktoré sú ideálne pre firemné podujatia, pracovné stretnutia, workshopy, teambuildingy či oslavy.

Lidl pomáha tým, ktorí to najviac potrebujú Lidl pomáha tým, ktorí to najviac potrebujú

Spoločne so zákazníkmi pomohol 340 vážne chorým deťom sumou 850 000 eur.

Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových súťaží Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových súťaží

Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových klubových súťaží.

Mars dosiahol ďalšie absolútne zníženie emisií skleníkových plynov Mars dosiahol ďalšie absolútne zníženie emisií skleníkových plynov

Spoločnosť Mars naďalej úspešne znižuje svoje uhlíkové emisie, a to aj pri zachovaní ekonomického rastu (tzv. decoupling).

Nespresso a The Weeknd rozšírili svoju kolekciu kávy o nové produkty Nespresso a The Weeknd rozšírili svoju kolekciu kávy o nové produkty

Nespresso a The Weeknd rozšírili svoju kolekciu kávy o nové produkty predstavené na celom svete. Značka je zároveň hrdým partnerom The Weeknd’s European 2026 Tour.

Lidl je hrdým partnerom slovenského futbalu Lidl je hrdým partnerom slovenského futbalu

... aj počas kvalifikácie na MS 2026!

Prvý dotyk patrí spotrebiteľovi. Lidl to zaručuje kampaňou Nedotknuté Prvý dotyk patrí spotrebiteľovi. Lidl to zaručuje kampaňou Nedotknuté

Bezpečnosť pri nákupe potravín je pre obľúbený diskontný reťazec prioritou. Potvrdzuje to aj mäso v jeho predajniach po celom Slovensku pod značkou Mäsiarova čerstvá porcia, ktoré je balené v špeciálnych hygienických obaloch. Aj vďaka nim sa nemusíte báť o čerstvosť a maximálnu ochranu.

Podnikanie, ktoré sa oplatí Podnikanie, ktoré sa oplatí

Lidl prináša Slovensku viac ako dve miliardy eur ročne.

Ayvens Slovakia, s.r.o.: Nová kapitola v mobilite na Slovensku Ayvens Slovakia, s.r.o.: Nová kapitola v mobilite na Slovensku

Spoločnosti LeasePlan Slovakia, s.r.o. a ALD Automotive Slovakia s.r.o. oznamujú zlúčenie do právneho subjektu Ayvens Slovakia, s.r.o.

Eurovea úspešne uzatvorila syndikovaný úver v hodnote 380 miliónov eur Eurovea úspešne uzatvorila syndikovaný úver v hodnote 380 miliónov eur

Spoločnosti EUROVEA, a.s. a Eurovea 2, s.r.o. uzavreli syndikovanú úverovú zmluvu so štyrmi významnými bankami – Tatra banka, a.s. ako agent a aranžér úveru, Komerční banka, a.s., pobočka zahraničnej banky, Slovenská sporiteľňa, a.s. a Všeobecná úverová banka, a.s.. Úverový rámec dosahuje 380 miliónov eur, pričom prvé čerpanie bolo realizované vo výške 324 miliónov eur. Ide pritom historicky o jeden z najväčších realitných úverov poskytnutých slovenským bankovým trhom.

Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí.“ Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí.“

Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí.“ s jasným posolstvom pre ľudí.

Zo start-upu na Dobrom trhu k silnej značke: Fusakle oslavujú 10 rokov Zo start-upu na Dobrom trhu k silnej značke: Fusakle oslavujú 10 rokov

Slovenská značka, ktorá dáva prácu stovkám ľudí a prináša viac než len ponožky.

Pulzari posilňujú strategický tím Pulzari posilňujú strategický tím

Martin Beles nastupuje ako Strategy Director.

Čerstvá novinka z Lidlu: Vyhrajte Dvorcheck pre svoju školu Čerstvá novinka z Lidlu: Vyhrajte Dvorcheck pre svoju školu

Aj škola vo vašom okolí môže vďaka diskontu získať nové multifunkčné ihrisko. K hlasovaniu pozýva veľkých i malých Juraj Kucka.

Naši starí rodičia si peniaze zakopávali do zeme Naši starí rodičia si peniaze zakopávali do zeme

Čo sa môžeme naučiť z ich prístupu k sporeniu?

Ocenenia Značky kvality získala pätica výrobkov Tauris a Ryba Košice Ocenenia Značky kvality získala pätica výrobkov Tauris a Ryba Košice

Ocenenia Značky kvality 2025 získala ďalšia pätica výrobkov spoločnosti Tauris a Ryba Košice.