Nádherné prostredie IQOS butiku v centre Bratislavy sa teší nielen väčšej ploche, ale počas prvého dňa čakalo dospelých návštevníkov hneď niekoľko prekvapení. Vystúpila populárna slovenská speváčka Dominika Mirgová, ktorá zaspievala svoje hity a špeciálny playlist uviedol aj DJ CHINGY.
Už len dva týždne: Hlasovať sa oplatí, vyhrajte Dvorcheck pre svoju školu.
Výrobca „I. Schroeder KG. (GmbH & Co)“ z dôvodu preventívnej ochrany spotrebiteľa sťahuje z predaja nasledovný produkt.
Do grantového programu Dobrá flotila sa prihlásilo vyše 170 neziskových organizácií z celého Slovenska.
Hoci je Vinidi známe najmä svojimi vínami z vlastných viníc, ponúka aj reprezentatívne priestory, ktoré sú ideálne pre firemné podujatia, pracovné stretnutia, workshopy, teambuildingy či oslavy.
Spoločne so zákazníkmi pomohol 340 vážne chorým deťom sumou 850 000 eur.
Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových klubových súťaží.
Spoločnosť Mars naďalej úspešne znižuje svoje uhlíkové emisie, a to aj pri zachovaní ekonomického rastu (tzv. decoupling).
Nespresso a The Weeknd rozšírili svoju kolekciu kávy o nové produkty predstavené na celom svete. Značka je zároveň hrdým partnerom The Weeknd’s European 2026 Tour.
Bezpečnosť pri nákupe potravín je pre obľúbený diskontný reťazec prioritou. Potvrdzuje to aj mäso v jeho predajniach po celom Slovensku pod značkou Mäsiarova čerstvá porcia, ktoré je balené v špeciálnych hygienických obaloch. Aj vďaka nim sa nemusíte báť o čerstvosť a maximálnu ochranu.
Spoločnosti LeasePlan Slovakia, s.r.o. a ALD Automotive Slovakia s.r.o. oznamujú zlúčenie do právneho subjektu Ayvens Slovakia, s.r.o.
Spoločnosti EUROVEA, a.s. a Eurovea 2, s.r.o. uzavreli syndikovanú úverovú zmluvu so štyrmi významnými bankami – Tatra banka, a.s. ako agent a aranžér úveru, Komerční banka, a.s., pobočka zahraničnej banky, Slovenská sporiteľňa, a.s. a Všeobecná úverová banka, a.s.. Úverový rámec dosahuje 380 miliónov eur, pričom prvé čerpanie bolo realizované vo výške 324 miliónov eur. Ide pritom historicky o jeden z najväčších realitných úverov poskytnutých slovenským bankovým trhom.
Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí.“ s jasným posolstvom pre ľudí.
Slovenská značka, ktorá dáva prácu stovkám ľudí a prináša viac než len ponožky.
Aj škola vo vašom okolí môže vďaka diskontu získať nové multifunkčné ihrisko. K hlasovaniu pozýva veľkých i malých Juraj Kucka.
Ocenenia Značky kvality 2025 získala ďalšia pätica výrobkov spoločnosti Tauris a Ryba Košice.