Biznis
Chcete za rovnakú cenu oveľa viac? Ľahká pomoc, choďte do LIDLA
WEBMAGAZIN.sk-OTS, 14. januára 2021 11:40
V Lidli dostanete za rovnakú cenu oveľa viac
O svojich „skvelých ponukách“ hovoria mnohí. Ako sa teda v rôznych a často podobných posolstvách zorientovať? Lidl vo svojej najnovšej kampani o výhodných nákupoch nielen hovorí, ale ponúka aj dôkazy. Prezentuje v nej cenu značkového produktu a naproti nemu ukazuje, že za rovnakú cenu dostanete v Lidli kvalitný výrobok vlastnej značky a navyše si môžete dopriať ešte oveľa viac. Napríklad: cena pracieho prášku Ariel Color s objemom na 72 praní je 18,99 €, v Lidli vás nákup pracieho prášku Formil Color s objemom na 80 praní (8,99 €), aviváže Doussy (2,19 €), odstraňovača vodného kameňa W5 (3,99 €) a univerzálneho odstraňovača škŕn Formil (2,99 €) bude stáť iba 18,16 €. Alebo starostlivosť o bábätká: za cenu detských plienok Pampers active baby (49 ks – 13,99 €) dostanete v Lidli výrobky kompletnej starostlivosti o najmenších vlastnej značky Lupilu (50 ks - 6,99 €; detský príkrm - 1,35 €; bavlnené vlhčené obrúsky - 1,39 €; detské mydlo – 0,39 €; vatové tyčinky – 0,79 €; krém proti zapareninám – 1,69 €) a ešte ušetríte 1,35 €. Zdá sa vám to neuveriteľné ako koza v kúpacej čiapke či hovoriaci obraz? Opak je pravdou. „Máme vlastné značky, máme vlastné ceny. Tak znie jeden z hlavných bodov našej obchodnej stratégie a tiež motto kampaní zameraných na naše privátne značky,“ uviedol Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl Slovenská republika, a pokračoval: „Našim prianím je, aby si vysokú kvalitu mohol dovoliť skutočne každý, náš koncept demokratizuje nákupy. V komunikácii prezentujeme výrobky známych značiek a po všetkých stránkach porovnateľné výrobky našich privátok. Zároveň zákazníkom na základe jednoduchého vyobrazenia cien ukazujeme, že u nás dostanú za svoje peniaze vysokú kvalitu a ešte viac, oveľa viac. Ak hľadáte kvalitu, obe alternatívy sú skvelé. Je však na vás či si vyberiete drahšiu alebo výhodnejšiu možnosť.“
Diskont je známy dlhodobo najlepším pomerom ceny a kvality na slovenskom trhu, čo potvrdzujú desiatky ocenení Best Buy a Qudal získaných na základe prieskumu verejnej mienky medzi spotrebiteľmi. Ceny značkových výrobkov komunikované v kampani boli stanovené na základe nezávislého monitoringu cien v predajniach Billa, Kaufland, Tesco v Bratislave realizovaného spoločnosťou Go4insight, s.r.o. Sledované boli len štandardné, nie akciové ceny. Rovnako tak sú štandardné ceny uvádzané aj pri vlastných značkách spoločnosti Lidl.
