Auto&Techno
Získať zákazníka je pre malé a stredné firmy oveľa jednoduchšie
WEBMAGAZIN.sk-OTS, 13. októbra 2014 5:30 Foto: Mediatel
Malé a stredné podniky už majú skoro vyhraté. Zákazníka im do firmy môže priviesť cielená online reklama.Mediatel, líder v zabezpečovaní firemnej komunikácie v tradičných a elektronických médiách, sa v týchto dňoch stal Google AdWords Premier SMB Partner na Slovensku. Ako táto skutočnosť pomôže bežným živnostníkom, či sro-čkám? Ako prezradil Martin Vojtaššák, riaditeľ spoločnosti Mediatel, „Propagácia malej firmy nikdy nie jednoduchá a prostriedky na získanie zákazníka tak musia byť efektívne využité. Prostredníctvom Google AdWords™ dokážeme slovenským podnikateľom pomôcť efektívne zacieliť na ich trhy a priviesť k nim nových zákazníkov.“
Mediatel prostredníctvom certifikácie Premier SMB v rámci služby AdWords prináša slovenským podnikateľom odbornú pomoc pri správe a optimalizácii online reklamných kampaní. Otvára im tak cestu k zákazníkovi a odbremeňuje majiteľov firiem od starostí s online propagáciou.
"Google AdWords Premier SMB Partner Program bol vytvorený s cieľom pomôcť malým a stredným podnikom, ktoré nemajú čas ani prostriedky na správu svojich reklamných kampaní," hovorí Ed Ungar, riaditeľ Channels Sales EMEA. "Naši poskytovatelia služieb, medzi ktorých patrí aj Mediatel, ponúkajú odborné znalosti, skúsenosti a služby pre konečného zákazníka, a tak sa majitelia slovenských firiem môžu venovať ich podnikaniu."
Spoločnosť Mediatel prináša už 20 rokov malým a stredným podnikateľom marketingové riešenia a pomáha im zorientovať sa v digitálnom a tradičnom prostredí reklamy. Prostredníctvom najväčšieho internetového a tlačeného katalógu ZlateStranky.sk poskytuje viac ako 280 000 relevantných informácií o slovenských firmách. Obľúbený katalóg sa pritom môže hrdiť vyše dvojmiliónovou návštevnosťou za mesiac.
„Uvedomujeme si, že internetový marketing je aktuálne silným propagačným nástrojom, a aj preto viac ako 80% produktov a služieb našej spoločnosti je online. Slovenskí podnikatelia tak využívajú služby od bezplatnej konzultácie až po nadštandardnú starostlivosť a technickú podporu.“ – dodáva Martin Vojtaššák.
Vďaka príslušnosti k silnej medzinárodnej skupine, FCR Media, pôsobiacej vo viac ako 12 európskych krajinách, prináša slovenským podnikateľom Mediatel prístup k najmodernejším technológiám a informáciám zo zahraničných trhov. Spolupráca s Googlom je jedným z prirodzených krokov spoločnosti a má za cieľ pomáhať rásť a rozvíjať malé a stredné podniky na Slovensku.
Silné lokálne zázemie spoločnosti Mediatel a bohaté skúsenosti zabezpečujú skvelú spoluprácu s viac než 15 tisíc firemnými zákazníkmi na Slovensku.
Google a AdWords sú ochranné známky spoločnosti Google Inc.