Autá
Najhodnotnejšou európskou značkou na svete je Mercedes-Benz
, 17. októbra 2013 14:00
Prestížna americká poradenská spoločnosť v oblasti obchodných značiek Interbrand pripravuje každoročne rebríček najhodnotnejších značiek sveta Best Global Brands. Prémiová značka automobilov Mercedes-Benz tento rok obsadila rovnako ako ten minulý 11. miesto, čím sa stala najhodnotnejšou európskou značkou na svete.
Miesto si udržala to isté, ale jej hodnota v porovnaní s minulým rokom narástla na 31,904 miliardy dolárov, čo predstavuje nárast o 6 percent. Hodnota tejto značky ustavične rastie už od roku 2009.

Tradícia a priekopnícke nápady
Pretrvávajúci úspech dokladajú autori štúdie schopnosťou automobilky Mercedes-Benz udržať rovnováhu medzi tradíciou a priekopníckymi nápadmi mobility. Okrem toho dokážu nadchnúť ľudí pre svoje výrobky na celom svete tak ako žiadna iná automobilka.

Každoročný rebríček
Agentúra Interbrand zostavuje takýto rebríček najhodnotnejších firiem každý rok. Táto štúdia generuje 100 najhodnotnejších značiek na svete. Podľa názoru výkonných riaditeľov popredných spoločností na celom svete je referenčným indikátorom sily jednotlivých značiek v medzinárodnej hospodárskej súťaži.