Život

Zákazníci e-shopu sa spojili pre dobrú vec

"Pomáhajú zvieratám v útulkoch."

WEBMAGAZIN.sk-OTS, 20. marca 2019 15:06
Zákazníci e-shopu sa spojili pre dobrú vec. Pomáhajú zvieratám v útulkoch Foto: Hej.sk
Projekt Miska pre útulok odštartoval internetový obchod Hej.sk vlani v auguste. Za necelých osem mesiacov odovzdal Slobode zvierat viac ako dve tony krmiva, o ktoré sa podelili útulky na území celého Slovenska. Projekt podporili tisícky zákazníkov, ktorým nie je ľahostajný život opustených zvierat.

Naplniť misku pre útulok môže ktokoľvek, kto sa rozhodne nakúpiť krmivo pre svojho štvornohého miláčika na Hej.sk. Nákupom ľubovoľného balenia psích granúl daruje automaticky každý zákazník jednu misku plnú krmiva psom a mačkám v útulku. ,,V závere každého mesiaca vyhodnocujeme množstvo vyzbieraných granúl a odovzdávame ich organizácii Sloboda zvierat,“ opisuje riaditeľka marketingu Hej.sk, Andrea Jankovcová. ,,Od štartu projektu sa nám podarilo dokopy vyzbierať viac ako dve tony granúl, čo predstavuje vyše 5000 denných dávok krmiva jedného dospelého psa,“ dodáva Jankovcová.

Pomáhajú zákazníci na celom Slovensku
Projekt Miska pre útulok sa stretol s pozitívnym ohlasom na strane zákazníkov. Zapájajú sa ľudia po celom Slovensku, no dominujú najmä zákazníci z Bratislavského a Žilinského kraja. ,,Počet podporovateľov projektu stále rastie a snažíme sa o to, aby sme tento rastúci trend naďalej udržali. Preto pracujeme na rozširovaní ponuky chovateľských produktov v našom e-shope a rovnako sa snažíme o to, aby bol samotný nákup pre zákazníkov rýchly a pohodlný,“ vysvetľuje riaditeľka marketingu Hej.sk. Nakoľko má projekt celoslovenský dosah, krmivo z bratislavského útulku Slobody zvierat putuje aj do ďalších 19 regionálnych staníc na Slovensku.

E-shop má aktuálne v ponuke viac ako 2000 chovateľských produktov, ktoré sú pripravené k okamžitému odberu na bratislavskom HEJHOUSE. ,,Len na území Bratislavy majú chovatelia možnosť bezplatného odberu produktov na štyroch odberných miestach,“ hovorí Jankovcová.

Aktuálne množstvo vyzbieraného krmiva môžu zákazníci sledovať na webe Hej.sk, ale tiež na sociálnych sieťach internetového obchodu, kde sú pravidelne publikované aj fotografie z jednotlivých odovzdávaní.

Komentáre