Život
RETRO TÝŽDEŇ V LIDLI: Ochutnajte Meltu, Arizonky či žuvačky Pedro
WEBMAGAZIN.sk-OTS, 14. októbra 2015 12:00
„Retro týždeň sme pripravovali v úzkej spolupráci s dodávateľmi. Okrem originálneho obalu sme totiž tam, kde to bolo možné, chceli zachovať aj pôvodne zloženie a chuť. Viacero výrobkov bolo pre túto tematickú ponuku vyrobených podľa tradičnej receptúry, napr. Vysočina 1967 alebo Šunková údená saláma 1977,“ povedal Tomáš Bezák, PR manažér spoločnosti Lidl.
Retro týždeň v Lidli nadväzuje na úspešné týždňové tematické ponuky. Akcia bude prebiehať vo všetkých 123 predajniach tohto obchodného reťazca na Slovensku. Okrem tematického letáku bude Lidl Retro týždeň promovať aj televíznou reklamou, v ktorej túto akciu uvedú tváre Kuchyne Lidla Marcel Ihnačák a Roman Paulus.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.