Život

Charitatívni medvedi Pepco sú späť!

"Ich kúpou môžete prispieť na dobrú vec."

WEBMAGAZIN.sk-OTS, dnes 12:48
Foto: Pepco
Charitatívne medvedíky Pepco sú späť a v novej jarnej edícii. Každý zakúpený plyšový medvedík nie je len milým darčekom, ale zároveň môže deťom a dospievajúcim poskytnúť skutočnú pomoc. Zo 100 % zisku z predaja budú podporené charitatívne organizácie v 12 európskych krajinách.

Móda a charita kráčajú ruka v ruke

Jar v Pepco je časom módnych hitov a preto aj charitatívni medvedíci prichádzajú v novom šate. Túto sezónu má táto roztomilá dvojica na sebe oblečenie inšpirované morskými motívmi: šaty alebo košele s nadčasovými bielymi a modrými pruhmi. Sú obohatené o vzory morských hviezdic a lodí. Outfity tak získavajú šarm a atmosféru letnej dovolenky. Tieto výnimočné hračky nielenže prinášajú radosť deťom, ale Pepco tiež venuje 100 % zisku z ich predaja na charitatívne účely a projekty určené pre deti a mládež.

Príbeh charitatívnych medvedíkov sa píše od roku 2018 v Poľsku. V súčasnosti sú v predaji na 12 trhoch nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, Česku, Bulharsku, Chorvátsku, Srbsku, Litve, Španielsku, Nemecku, Taliansku a, samozrejme, tiež v Poľsku.

Spoločnosť Pepco uviedla v minulosti na trh viacero kolekcií týchto medveďov. Medzi nimi aj:

- edíciu inšpirovanú kresbami detí zo Spoločnosti priateľov detí. Tie boli inšpiráciou pre oblečenie charitatívnych medvedíkov,
- edíciu s ukrajinskými ľudovými motívmi, ktorá podporuje projekt „Prístav Santa Clausa“ pre deti z Ukrajiny,
- športovú kolekciu s medveďmi v tenisovom a futbalovom oblečení.

Popularita medvedíkov rastie a rozsah ponúkanej pomoci sa s každou ďalšou zbierkou rozširuje. Len v roku 2024 reťazec predal viac ako 193 000 medvedíkov. Zisk z predaja venoval na podporu približne desiatky partnerských sociálnych organizácií v celej Európe.



Ako charitatívni medvedíci pomáhajú?

Každý, kto sa rozhodne kúpiť si tohto milého plyšáka, sa stáva súčasťou krásnej reťaze pomoci. Prostriedky putujú lokálnym mimovládnym organizáciám v danej krajine, ktoré podporujú deti a tínedžerov v rôznych oblastiach ich života. Od vzdelávania cez psychickú podporu až po realizáciu vášní a talentov.

Na Slovensku je zisk venovaný Nadácii Hodina deťom: „Finančné prostriedky z predaja Charitatívnych medvedíkov využívame na podporu projektov zameraných na pomoc deťom žijúcich v jednorodičovských rodinách. Väčšina z nich žije na pokraji existenčnej chudoby a trápi sa s množstvom komplikovaných výziev. Aj vďaka tejto podpore im pomáhame zabezpečiť lepší prístup nielen k základným potrebám. Tými sú najmä jedlo alebo šatstvo, ale aj doučovanie, záujmové krúžky, potrebná zdravotná starostlivosť alebo lieky,” vysvetľuje Zuzana Horvátková z Nadácie Hodina deťom. „Aj vďaka tejto podpore sme v uplynulom roku dokázali zabezpečiť pravidelné doučovanie 55 deťom z jednorodičovských rodín. Ďalším 30 deťom, ktoré prišli o niekoho blízkeho, sme mohli dopriať účasť v letnom prázdninovom tábore,“ dodáva Zuzana Horváthová.

Dobročinným medvedíkom Pepco jednoducho nemožno odolať. Sú roztomilí a symbolizujú túžbu po-máhať. Sú perfektným darčekom, ale slúžia aj ako symbol každodennej starostlivosti o druhých.

„Charitatívne medvedíky Pepco už roky spájajú radosť zo zdieľania s naším poslaním pomáhať. S podporou našich zákazníkov môže táto iniciatíva skutočne zmeniť život detí a tínedžerov v mnohých európskych krajinách. Každý nákup medvedíka je prejavom dobra, ktoré sa premieta do skutočných iniciatív. Financovania štipendií, podpory vzdelávania, rozvíjania talentov a vášní mladých ľudí. Spoločne im dávame šancu na lepšiu budúcnosť!“, hovorí Kasia Wilczewska, vedúca oddelenia podnikovej komunikácie spoločnosti Pepco.

Komentáre