Technológie
Zmeňte váš pohľad na retail
WEBMAGAZIN.sk-OTS, 21. septembra 2016 6:15 Foto: Pygmalios
Mali by ste si klásť otázky podobné týmto: Poznáme presný pohyb zákazníkov po predajnej ploche? Vieme kedy a aká je zaľudnenosť prevádzky? Vieme pri ktorej tovarovej skupine a ako dlho sa zákazník zdržal? Odpovede vám poskytujú moderné analytické nástroje.Poznanie zákazníckeho správania je alfa a omega retailu. Mnohí sú presvedčení, že analytika je možná len v on-line priestore. Je to omyl. V kamennej filiálke môžete implementovať nástroje pre tzv. in-store browsing analýzu. Už dnes sa dá v obchode pohodlne vyhodnocovať správanie zákazníkov aj zamestnancov. Všetko v reálnom čase a tak, aby ste mohli okamžite reagovať. Je to niečo podobné, ako by ste si odrazu nasadili okuliare Google Glass. Procesy a skutočnosti, ktoré ste doteraz vďaka rutinnej operatíve a vysokému pracovnému nasadeniu prehliadali alebo nevideli, vám doslova udrú do očí. Uvidíte kľúčové ukazovatele výkonnosti a fundamentálne metriky, akoby Google analytics v reálnom svete. Retail prehovorí rečou čísel a faktov a prinesie nový level kontroly nad kamenným obchodom. Fikcia? Vôbec nie, líder na trhu in-store analytických nástrojov firma Pygmalios je toho reálnym dôkazom.
Poznáte príbeh o ostrení píly? Drevorubač denne pracoval s rovnakou pílou, ktorá sa mu časom otupila. Musel vynakladať stále väčšie úsilie, aby dosiahol rovnaký výkon. Na radu okoloidúceho, aby si vzal brúsku a pílu poriadne naostril odpovedal, že nemá čas, lebo musí ešte do konca pracovnej doby spíliť veľa stromov. Analytické nástroje sú ako brúska. Zostria vaše zmysly a zmenia váš pohľad na retail.
Príďte 4. októbra o 8.30 do hotela HN Gate One v Bratislave na neformálne podujatie organizované spoločnosťami Pygmalios, Slovanet a Cisco. Ukážeme vám budúcnosť in-store retailovej analytiky. Bližšie informácie o tomto podujatí získate na www.pygmalios.com.