Technológie

Exkluzívne slúchadlá pomenované podľa áut

"Začiatkom budúceho roka sa náročnejší z vás dočkajú slúchadiel, ktoré budú ideálne dopĺňať osobný imidž. Ak jazdíte Alfa Romeo, určite vás slúchadlá tejto značky zaujmú."

Erik Stríž, 27. decembra 2012 6:00
Slúchadlá Alfa Romeo MiTo Foto: Alfa Romeo
Nové slúchadlá nesú príznačné pomenovania Giulietta a MiTo a sú určené predovšetkým pre verných fanúšikov turínskej automobilky. Slúchadlá Alfa Romeo Giulietta sú masívne, majú na kovových bokoch vygravírované logo automobilky a údajne ponúkajú hlboké basy, dynamický zvuk a čisté vokály. O technológiu zvuku a aj celkovú výrobu slúchadiel sa postarala spoločnosť Avantwave Ltd.

Slúchadlá Giulietta sú masívne, nájdete na nich kov aj kožu Foto: Alfa Romeo
Dizajn slúchadiel Giulietta je výrazný a imidžový, v predaji bude jeho červený a čierny variant. Práve ten červený evokuje pojmy ako rýchlosť, šport, dynamika, agresivita. Hlavový most je kovový a krytý kožou, reproduktory majú priemer 40 milimetrov a konektor je štandardný 3,5 mm jack. Na kábli s dĺžkou 1,2 metra je umiestnený aj ovládač s tromi tlačidlami kompatibilnými s telefónmi iPhone. Cena tohto modelu slúchadiel bude 70 libier.

Lacnejšia alternatíva - MiTo


Druhé slúchadlá MiTo stoja iba 30 libier a sú typickými slúchadlami pre mladých ľudí. Štupľové prevedenie je vhodné na časté prenášanie a počúvanie hudby za chôdze. Majú 3,5 mm pozlátený konektor, atypický dizajn, vyššie spomenutý ovládač pre iPhone a dostupné budú v troch farebných variantoch. Či si už zákazník vyberie čiernu, červenú alebo striebornú verziu, stále sa bude môcť pochváliť logom automobilky na bokoch slúchadiel a ich moderným vzhľadom.

Štupľové slúchadlá MiTo plnia aj funkciu headsetu pre telefóny iPhone Foto: Alfa Romeo
Keďže slúchadlá nesú pomenovanie po automobiloch, dá sa predpokladať, že budú aj používané v aute prinajmenšom ako headset na telefonovanie. Preto majú slúchadlá MiTo v sebe zabudovaný aj mikrofón a ovládačom dokážu akceptovať prichádzajúci hovor.

Slúchadlá sa budú predávať najprv vo Veľkej Británii, neskôr expandujú do Európy. Dostupnosť na Slovensku je síce otázna, pre cieľovú skupinu však nepredstavuje zásadný problém sadnúť za volant svojej alfy a prejsť pár kilometrov za hranice.

Komentáre