Štýl
Módna šou Lýdie Eckhardt otvorila cestu mladým slovenským snom
Veronika Rosputinská, 12. novembra 2013 10:00Módna šou pod názvom Šanca mladým a slovenským Foto: Peter Frolo
Lýdia Eckhardt je jasnou hviezdou na nebi slovenskej módnej scény už 22 rokov, no na svoje neľahké začiatky si veľmi dobre spomína. Ako každý začínajúci podnikateľ, aj ona zažila úspechy, neúspechy i trápenia a práve to ju motivuje na svojich prehliadkach dávať šancu a príležitosť zviditeľniť sa začínajúcim umelcom a dizajnérom.
Americký sen po slovensky
Počas svojej zimnej prehliadkovej šou dala priestor mladým slovenským podnikateľom, ktorí sa rozhodli pretaviť svoj americký sen o podnikaní do tradičných slovenských hodnôt a tradícií. „Výber bol ťažký, pretože som stretla veľa mladých, nadšených a scestovaných ľudí. Vybrala som si podnikateľov, ktorí vyrábajú, tvoria, a pestujú slovenské tradície. Mladých a usmievavých ľudí, ktorí svoju prácu robia srdcom a svoj americký sen si chcú vybudovať tu doma, na Slovensku. Ja sama najlepšie viem, aké to majú ťažké... Touto cestou im chcem vzdať úctu a vyjadriť nadšenie, aké úžasné máme deti. Chcem motivovať všetkých mladých podnikateľov, aby išli za svojimi snami,“ adresovala počas večera mladým podnikateľom.
Módna šou pod názvom Šanca mladým a slovenským Foto: Peter Frolo
O pestrosť farieb, chutí a vôní teda na šou nebola núdza. Popri krásnych modeloch samotnej Lýdie Eckhardt rozdelených do ôsmich častí nechýbali ani maškrty v podobe domácich slovenských koláčikov, ručne vyrábanej čokolády, slivovice či paštét.Prítomných zaujala jednoznačne najvýraznejšia kolekcia vytvorená pre mladé slovenské rádio Anténa, ktorá bola nabitá farbami, sviežosťou a akousi zmesou dobrej nálady a energie. Popri Lýdii Eckhardt svoje kúsky počas šou prezentovala aj Michaela Bednárová so značkou Puojd a priestor dostali aj značkové kabelky, šperky či talianske topánky.