Hudba a film

Kino novinky týždňa: Depp a Freeman v provokatívnom trileri

"Johnny Depp ako príťažlivý vedec, ktorý túži vytvoriť stroj s umelou inteligenciou schopný vnímať emócie. Kontroverzné experimenty prinášajú obdivovateľov, ale aj neprajníkov."

Veronika Rosputinská, 16. apríla 2014 6:00
Záber z filmu Transcendencia Foto: Bontonfilm


Sviatočný týždeň vyláka milovníkov filmov na pestrú škálu premiér. Jednou z najlákavejších noviniek apríla je triler Transcendencia s hviezdnym obsadením.

Transcendencia


Kde je Johnny Depp, to je odsúdené na úspech. Nielen pohľadný, ale najmä charizmatický a talentovaný herec dokáže z každej úlohy vyťažiť maximum a či už má byť vtipný, dramatický alebo zúfalý, stále mu to vieme uveriť. Na jeho najnovšiu postavu, vedca Willa Castera, sme v redakcii veľmi zvedaví. Jeho cieľom bude vytvorenie stroja obdareného umelou inteligenciou schopného vnímať emócie, čo sa jeho neprajníci pokúsia znemožniť atentátom. Jeho spolupracovník a manželka sa rozhodnú samotného Willa k stroju pripojiť. Ako to dopadne?


Tri dni na zabitie


Kriminálny žáner zastupuje film o Ethanovi Rennerovi, o jednom z najlepších agentov tajnej služby. Po odchode „na dôchodok“ sa rozhodne viac venovať rodine, najmä svojej dospievajúcej dcére Zoe. Keď jeho manželka odíde na služobnú cestu, má skvelú príležitosť dokázať, čo v ňom ako v otcovi je. Ale ako to už býva, svet sa dostane do ťažkostí a práve Renner, v podaní Kevina Costnera, je tým jediným, ktorý to môže napraviť.


Valčík pre Monicu


Švédska dráma mala premiéru v utorok 15. apríla a zachytáva život herečky a speváčky Monice Zetterlund. Sústredí sa na jej cestu z malej švédskej dediny k sláve, ktorú dosiahla až v ďalekom New Yorku.


Nepravdepodobná romanca


Česká dráma je príbehom dvoch mladých žien a natočená je podľa skutočných udalostí. Dokumentuje ich životné sny a osudy. Jedna sa chce sať herečkou, no jej manžel je jednoznačne proti, druhá túži po kariére učiteľky, no na štúdium si musí najprv zarobiť. Film je vyrozprávaný ako retrospektíva, pričom si divák nikdy nie je istý, či sú spomienky pravdivé alebo nie.

Komentáre