Biznis

Matej Beňuš a Steiger Radler nasadli na spoločnú vlnu

"Úspešný slovenský olympionik vo vodnom slalome a Športovec roka 2024 - Matej Beňuš, sa stal ambasádorom obľúbenej značky radlerov. Spojenie dvoch domácich mien stavia na spoločnej filozofii - poctivosť, kvalita a pozitívny prístup k zdravému životnému štýlu."

WEBMAGAZIN.sk-OTS, dnes 13:48
Matej Beňuš a Steiger Radler nasadli na spoločnú vlnu Foto: Steiger Radler
Slovenský vodnoslalomár a vodný zjazdár Matej Beňuš je držiteľom bronzovej medaily z Olympiády v Paríži 2024, 8 zlatých medailí z majstrovstiev sveta, 7 zlatých medailí z majstrovstiev Európy a mnohých ďalších úspechov z medzinárodných súťaží. Je to aj vytrvalosť a správne rozhodnutia, ktoré Mateja počas jeho kariéry posúvajú ďalej. Výnimkou nie je ani správny výber partnerov, pri ktorých si olympionik zakladá na dôveryhodnosti a pridanej hodnote, ktorú značka prináša. Nová spolupráca preto nie je náhodná – ich príbeh a filozofia do seba prirodzene zapadajú.

Úspech, ktorý chutí

Za každým víťazstvom stojí dlhodobá práca, trpezlivosť a dôraz na kvalitu – vlastnosti, ktoré charakterizujú nielen Mateja Beňuša, ale aj jeho nového partnera, ktorým sa stal pivovar STEIGER pod značkou Steiger Radler. Vďaka svojmu poctivému prístupu sa pivovar presadil aj na niekoľkých významných súťažiach. Medzi najvýraznejšie ocenenia patrí aj Slovenská pivná korunka, kde počas svojej novodobej histórie získal pivovar STEIGER zlatú pivnú korunku za Steiger Radler tmavé nealko citrón, aj bronzovú a striebornú pivnú korunku za Steiger Radler citrón. Celkovo má pivovar na konte 38 ocenení. Spolupráca dvoch silných domácich mien tak prirodzene spája svet športu a vyváženého remeselného osvieženia pod rovnakou vlajkou kvality a úspechu.

Vo svojej kariére som sa naučil, že úspech stojí aj na dôslednosti a rešpekte k detailom. Rovnako pristupujem aj k tomu, čo je súčasťou môjho životného štýlu. Partnerstvo s pivovarom STEIGER (so značkou Steiger Radler) je pre mňa prirodzenou voľbou. Oceňujem ich jednoduché a poctivé zloženie, ktorému verím a sprevádza ma pri vode aj na suchu. Som rád, že môžem spolupracovať so značkou, ktorá sa vyhýba zbytočným kompromisom a stavia na kvalite,“ vysvetľuje Matej Beňuš.

„Dobre padlo“ – pocit, ktorý pozná každý

Spolupráca nesie claim, ktorý v sebe spája letné osvieženie s ľahkým odkazom na pádlo, ktoré je neodmysliteľnou súčasťou kanoistiky. Slovná hračka „Dobre padlo“ symbolizuje nielen chuťový zážitok, ale aj pohyb v harmónii s oddychom. Matejovou základnou výbavou tak nie je len kvalitné pádlo, ale aj to čo mu pri športe dobre padne – Steiger Radler. Idea vystihuje moment, keď si človek dopraje niečo, čo mu naozaj sadne, čo mu umožní nabrať silu alebo sa príjemne osviežiť bez výčitiek. Myšlienka kampane tak oslovuje nielen športovcov, ale každého, kto hľadá kvalitné občerstvenie kedykoľvek počas dňa.

Nápoje Steiger Radler vznikajú rovnako zo svetlého a aj tmavého nealko piva vlastnej výroby. Osviežujúci a chuťovo vyvážený produkt je ideálny pre tých, ktorí si vedome vyberajú, čo pijú a zakladajú si na pohodovom životnom štýle. „Našou ambíciou je ukázať, že nealkoholické radlery nie sú iba alternatívou, ale plnohodnotnou voľbou. S Matejom Beňušom zdieľame pohľad na to, že kvalita, zmysel pre detail a rešpekt k zdravému životnému štýlu našich zákazníkov sú hodnoty, ktorých sa pevne držíme,“ uzatvára výrobný riaditeľ a hlavný sládek pivovaru – Anton Šugár.

Komentáre