Auto&Techno
Toto je emocionálna mobilita budúcnosti
Peter Škorňa, 13. apríla 2018 9:00Avatar Foto: Daimler AG
Koncepcia štúdie Sarah poslúži zákazníkom ako digitálny styčný bod – podobne ako osobný asistent. Keďže je finančné portfólio a portfólio mobility čoraz individuálnejšie a pestrejšie, mení sa aj postoj zákazníka a jeho výber zo sveta ponúk. Ide o jedinečnú kombináciu umelej a emocionálnej inteligencie. Samotný digitálny avatar, akým je Sarah, slúži v ekosystéme pre finančné služby a služby mobility ako rozhranie vo vzťahu k zákazníkovi, čím vznikne nevídaný zážitok z mobility. V príprave a v oblasti služieb, akými sú financovanie automobilov, lízing, poistenie, zdieľanie vozidiel alebo taxislužba na privolanie, zohrá v budúcnosti emocionálna inteligencia kľúčovú úlohu. Okrem funkcie hlasového asistenta totiž dokáže Sarah - aj pomocou rozpoznávania oblastí tváre spracovávať neverbálne údaje o zákazníkoch v reálnom čase. Samoučiace sa, emocionálne inteligentné digitálne avatary vyvolajú zásadnú zmenu, nakoľko budú schopné učiť sa, porozumieť svojmu okoliu a vytvoriť si s ľuďmi emocionálne puto, vďaka ktorému ich dokážu podporiť v rôznych oblastiach života.
PREČÍTAJTE SI AJ:
- Riešenia pre Smart Cities testujú v USA prvé slovenské spoločnosti
- Na recepcii v Taliansku bude premiérovo obsluhovať robot
- Facebook bude užívateľov informovať o zdieľaní súkromných údajov
- VIDEO: Neveril, že je Zem guľatá. Vzlietol na rakete poháňanej parou
- Slovensko je jednotkou v kybernetickej bezpečnosti