Auto&Techno

Apple predal už 3 milióny iPadov

"Tri milióny kusov iPadov za prvý víkend, aj to je výsledok fenomenálneho marketingu Apple."

Erik Stríž, 8. novembra 2012 6:00
iPad Foto: Apple
Prešli len štyri dni od spustenia predaja tabletov iPad a iPad mini a Apple hlási významný úspech – predaj viac ako troch miliónov kusov týchto zariadení. Presnejšie, tieto čísla prislúchajú prvému víkendu predaja. Vyzerá to tak, že Apple má stále svojich stabilných zákazníkov, ktorí sú ochotní držať krok s dobou (vyslovene) za každú cenu.

V porovnaní s minuloročným predstaveným vtedajšieho nového iPadu ide o nárast o 100 percent, čím si Apple celkom pochopiteľne prilepšil aj na burze s akciami. „Nový iPad mini a iPad štvrtej generácie milujú zákazníci po celom svete,“ hovorí Tim Cook, generálny riaditeľ spoločnosti Apple. „Vytvorili sme nový rekord v predaji za prvý víkend a prakticky sme vypredali iPady mini. Snažíme sa vyrábať čo najrýchlejšie, aby sme dokázali reagovať na tak neuveriteľný dopyt.“

iPad Foto: Apple
Úspech Apple na poli s tabletmi má však minimálne dve pravdy. Podľa posledných správ už nie je jedničkou, ale „iba“ dvojkou, nedá sa však zaprieť fakt, že tablety robí mimoriadne dobre. V prospech Apple hrajú skutočnosti, že všetky produkty tejto americkej spoločnosti sú či už po softvérovej, tak i hardvérovej a fyzickej stránke vyladené do posledného detailu, vďaka čomu sa za ne nemusia majitelia hanbiť ani po niekoľkých rokoch.

Nový tablet iPad mini má displej s uhlopriečkou 7,9 palca, štvrtá generácia klasického iPadu ponúka 9,7 palca a vyššie rozlíšenie. Zariadenia sa predávajú v 34 krajinách sveta, vrátane Slovenska a čo je prekvapivé pre ľudí tvrdiacich, že Apple tablety sú nepredajný artikel – po iPade mini je v súčasnosti väčší dopyt, než produkcia. Nové kusy Apple sľubuje v obchodoch ešte tento mesiac.

Komentáre