Život
Takto sa ženská krása zmenila za sto rokov
Tablet.TV, 9. decembra 2014 12:00TÝŽDEŇ NA WEBE: Takto sa ženská krása zmenila za sto rokov Foto: Cut Video
Bratislava 9. decembra (TABLET.TV) - Vedeli ste o tom, že s Googlom sa dostanete aj do vesmíru? Cez optiku satelitov môžete navštíviť aj Mars či Mesiac. Ak sa vrátite späť na Zem, posadiť sa môžete aj do lietadla, a to jednoduchou skratkou CTRL + ALT + A. To však funguje len v aplikácii Google Earth.
Video, ktoré si od 20. novembra získalo viac než 14 miliónov videní, zachytáva ideál ženskej krásy, meniaci sa v priebehu uplynulého storočia. Uvidíte, čo bolo na ženách "in" v jednotlivých dekádach od roku 1910 až do roku 2010. Nejde len o make-up či o úpravu vlasov, modelka Nina Carduner vám predvedie aj dobové pózy.
"V reakcii na novú politiku Facebooku vás informujem...," určite sa s takýmto statusom stretol na sieti v posledných dňoch každý z jej aktívnych užívateľov. Formulka, ktorú si dobrovoľne užívatelia na profil vešajú, má zabezpečiť ochranu údajov a autorských práv. Od prvého januára budúceho roka totiž majú platiť nové podmienky najväčšej sociálnej siete. Ich bod deväť hovorí, že Facebook môže informácie o vás predať tretej strane, a to za účelom reklamy a podpory predaja. Jednoducho povedané – vaše meno a fotka sa môžu objaviť pod nejakým produktom, na ktorý ste v minulosti klikli alebo ho lajkli. Status s čarovnou formulkou zavesený na profil však vaše údaje neochráni, keďže Facebook rovnakú podmienku využíva aj aktuálne a užívateľ s ňou pri registrácií nemusel súhlasiť. Na ďalšie facebookové podmienky sa pozrieme na budúci týždeň.
Popularita Facebooku klesá. Aspoň čo sa amerických a anglických teenagerov týka. Na viaceré otázky viac než 50 percent z nich odpovedalo, že sa o sieť zaujíma menej než predtým, rovných 50 percent sieť očividne nudí a takmer 40 percent opýtaných trávi na sociálnych sieťach menej času. Na výskume sa nezúčastnili len teenageri, realizovali ho na 12 500 užívateľoch. Traja z desiatich užívateľov si myslia, že sieť nie je bezpečná.
O bilanciu tohto týždňa sa postaral Youtube, presnejšie DJ Earworm, ktorý zmixoval 25 najpopulárnejších pesničiek roku 2014 do jednej skladby. Video si získalo od 3. decembra 6 miliónov videní. Na sieti nájdete aj jeho mixy hitov z predchádzajúcich rokov.
Odporúčame:
Takto marihuana rozveselila staré mamy
Zadok Kim Kardashian verzus sonda Rosetta
Týždeň na webe: QR kódy aj na náhrobných kameňoch
Mrazivé cestovateľské historky: Mŕtvola pod matracom a krysa
Desať čudných fóbií, o ktorých ste doteraz nepočuli