Biznis

RIC II: Vynovená filiálka ako záruka úspechu?

"Festival inovácií Retail Innovations Conference II už spustil registráciu. Na čo sa môžete tešiť? "

WEBMAGAZIN.sk-OTS, 25. januára 2018 6:15
Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE
Napríklad na konkrétne riešenia a prípadové štúdie úspešného remodelingu filiálok, kam chodia radi zákazníci aj zamestnanci. Kľúčovým rečníkom druhého ročníka festivalu je žiadaný holandský dizajnér Martijn Frank Dirks.
Kľúčovým rečníkom druhého ročníka festivalu je žiadaný holandský dizajnér Martijn Frank Dirks Foto: Martijn Frank Dirks

Retail zasiahla epidémia remodelingu a nových konceptov. Čím to je? Okrem prirodzeného opotrebovania prevádzok je za zmenou najmä zmena zákazníckeho správania. Skrášliť exteriér a vymeniť mobiliár, chladničky a osvetlenie za úsporné však nestačí. Konkurencia má totiž rovnakých dodávateľov, sleduje rovnaké trendy aj vás. Úspešné koncepty sú rýchlo skopírované a zákazník má dojem, že nakupuje stále v rovnakej sieti len s iným brandingom. Ako sa teda spotrebiteľ rozhoduje? Osloví ho skôr blízkosť prevádzky, pestrý sortiment, masívny marketing alebo príjemný personál?

Mimochodom personál. Naozaj chce každý váš zamestnanec pracovať v peknej novej filiálke? Alebo ho motivuje vyšší plat? Je do očí bijúce, že takáto „motivácia“ funguje len za cenu opakovania a navyšovania odmeny. Odmena motivuje, ale k žiadostiam o ďalšiu odmenu. Ako získať takých ľudí, ktorí len neutekajú od jedného retailera k druhému bez toho, aby prinášali zvýšenú produktivitu práce, nápady a inovácie? Odpovede sa dozviete na druhom ročníku Retail Innovations Conference II už 12. apríla 2018 v Bratislave.

Prihláste sa ešte dnes na http://retail-innovations.com/

Komentáre